2015. okt. 27.

Helyzetjelentés!

Sziasztok angyalkák!
Nem is tudom hol kezdjük! Igen, tudjuk, eléggé eltűntünk, sőőt. Delilah ki is lépett, mert nincs ideje. Nincs időnk! A csapatból már rajta kívül is voltak akik gondolkoztak ezen, hogy itt hagyják a bloggevilágot. Nem csak az idő miatt, hanem mert meguntuk. De most mégis itt vagyunk, újult erővel, és igyekszünk visszatérni a rendelésekhez.
Amik szeptemberben, vagy szeptember után érkeztek rendelések azokat mind töröltük, de vissza is írtunk nekik. Én (Angel) és Leona vállalok most csak  fejlécet egyenlőre. Mivel több mint 2 és fél hónap után sikerült végre  bekapcsolnom szegény gépemet, ezért úgy gondoltam újra neki vágok a rendeléseimnek. Tehát egyenlőre csak fejléc, mert a kódos designnak a kódjait (amit eddig fejből tudtam) most teljesen elfelejtettem, szóval azt átismételem és megpróbálkozom vele, hogy mikor? Fogalmam sincs. Egyenlőre maradjunk a fejlécnél:D Csináltam is egyet, és rájöttem hogy nagyon hiányzott már. Elvihető, megjegyzés formájában itt, ennél a bejegyzésnél. Ha feliratot is szeretnél rá, akkor dobjatok meg egy e-maillel. Ezen a héten még érkezni fogunk bejegyzésekkel, az ask.fm-en is újra aktívkodunk, lehet kérdezni, és akkor tőlem és Leonától fejlécet rendelni.




xx ABD girls (ANGEL)

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Elnézést, hogy ide írok, de az lenne a kérdésem, hogy látom kevesen vagytok, és hogy nem kerestek- e fejléc/könyvborító/trailerkészítőt. Leona már ismer! :)
    Puszi: Violet

    VálaszTörlés