2014. okt. 29.

Pár fejléc...-Angel S.

Drága olvasók!
Ezen a héten töltöttem le egy csodás effektet, - a Topaz Cleant -  amivel gyönyörű fejléceket tudtam készíteni. Tehát most már ilyen fejlécet is lehet rendelni. A fejlécek amiket készítettem PSD formátumba is lementettem, tehát a felirat megváltoztatható. Ha az egyik fejlécet elvinnéd, akkor csak annyi a dolgod hogy írsz NEKEM - szintiaecsert@gmail.com - egy emailt amiben leírod hogy melyik fejlécet vinnéd, mit írjak a fejlécre, és a blogod linkje. A forrást - azaz én készítettem, és a design blog a link-  is jelöld meg! Ha itt kommentet írtok az nem érvényes!
Egy fejlécet csak egy embernek adok oda!!!

GAZDÁRA VÁR

GAZDÁRA TALÁLT

GAZDÁRA VÁR

GAZDÁRA TALÁLT

GAZDÁRA TALÁLT

GAZDÁRA TALÁLT

14 megjegyzés:

  1. Csodásak! Az utolsót elkérhetem? Új blogba szeretnék kezdeni, vinném :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Kedves Lexie!
      Köszönöm:) Kiírtam hogy gazdára talált, mindjárt át is küldöm!:)

      Törlés
  3. Szia :) Írtam e-mailt :) Remélem megkaptad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, milyen néven írtad? Mert még nem kaptam meg:o

      Törlés
    2. az onnett93 e-mailcímről :)

      Törlés
    3. Akkor kérlek küld el még egyszer mert nem kaptam meg:///

      xx

      Törlés
    4. Nincs meg:/
      Írd le ide az e-mail címed, és én rád írok:)
      xx

      Törlés
    5. Válaszoltam :) Remélem ezt már megkaptad :)

      Törlés
  4. Szia :) A másodikat szeretném elvinni ha még el lehet
    email:stefi60120@citromail.hu
    Köszi :3

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretném elvinni a Harrys -et!:)
    Az új blogomhoz kéne♥

    VálaszTörlés