2014. okt. 26.

Design bejegyzés - Angel S.

Sziasztok!
Elég régen volt már design bejegyzésem, sőt konkrét design bejegyzésem még sosem volt, úgyhogy ez lesz az 1.
A szerkesztőfelvétellel kapcsolatban pedig, LEZÁRULT a felvétel (ezt az áthúzás is jelöli). Ahogy leírtuk, ma fog kiderülni hogy kiket vettünk fel.

Ha valamit visztek  kommentbe jelezzétek!
               Néhány gyönyörű textúra,  amik fejlécen nagyon jól mutatnak:





















Inspiráló képek:
















Gifek:




















Lány karakterek:
Elle Fanning
 
Ashley Greene


Mila Kunis

Dianna Agron

Mackenzie Foy
Katelyn Tarver
Ryan Newman

Anna Popplewell


Nikita Ramsey

Emilia Clarke

Kate Todd

Nerea Camacho

Willa Holland
xx Angel S.

11 megjegyzés:

  1. vittem egy képet és egy gifet :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Vittem pár textúrát, köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munkák *-* Majd remélem egyszer ez nekem is menni fog ^^ :3

    VálaszTörlés
  4. Szia, vittem egy-két képet, és nagyon köszönöm őket ^^
    egyszer nekem is meg kéne tanulni hasonlót szerkeszteni....

    VálaszTörlés
  5. Kedves Angel S! Vittem a textúrákat, remélem nem gond. xxAmanda Vas

    VálaszTörlés
  6. sziasztok!
    Elég sokat vittem, remélem nem baj!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Angel!
    Vittem pár textúrát, tényleg csodásak. Remélem, nem gond. ^^
    Ezen kívül vittem még pár inspiráló képet is.
    Imádom a blogotokat!<3 <3

    Stephanie xx

    VálaszTörlés
  8. Vittem textúrákat ♥ köszi

    VálaszTörlés
  9. Drága Angel!
    Vittem pár textúrát, ha nem probléma! Egyszerűen fantasztikusak!

    xxPBogi

    VálaszTörlés